Tuesday, April 21, 2009

Ako vo filme... :-)

Caute. Viete co? Predminulu noc sme tu mali take slabsie zemetrasenie – kratucke. Som na to zabudla, ale vecer mi domaca vravela ze to bolo aj v spravach a mne doslo ze “ten sen co sa mi snival” nebol sen a naozaj mi zatriaslo postelou. Cool! :-) Vraj 5,1 stupna - sa vravi tuna.

V robote ako vzdy – o tretej som padala, cestou som sa stavila v papiernictve nakupit dake veci do skoly zas raz (nalepky a pod.), takze ked som prisla domov, len som zhodila veci, rychlo som zjedla chlieb so syrom a sunkou, prezliekla som a padala do telocvicne. Hehe, bola som tam od piatej do deviatej vecer – prosahambohu ze takto som nemakala od cias ked sme mali lyziarske treningy. To kukas, oco, co? :-P
S mojim kamosom Andresom (to je ten novopeceny gay) sme mali od Gabriela (to je dance instruktor) zaciatocnu hodinu tanga. Yes! Potom som padala na hodku a pol na capoeiru a potom zase tancovat. Nacvicujem cha-cha-cha poctivo, aj ked to budem len moderovat. ALE! A tu nam sa nam stava relevantny ten nadpis tohto postu…
Gabriel sa ma opytal ci s nim nechcem tancovat na volakom vystupeni uz tento piatok. Tak som samozrejme povedala ze JASNEEE!!! :-D
Nevadi ze neviem este stale poriadne vsetky kroky a ze on tancuje uz 12 rokov a je perfektny a ja taky luzerko. Som povedala ze tuna na praxi pojdem do kazdej srandy aj keby som to mala totoalne pohnojit. Tak drzte palce.
Mam z toho vsetkeho inak tolko energie ze skacem ako gumova lopticka! :-D No a pri takomto rozpolozeni si ma vsimol iny dance instruktor co tam chodi do posilky a ktory od svojich 8 rokov robi tanec – hlavne klasika – balet, jazz, a sucasny moderny tanec (ako choreografie do muzikalov a pod.) – ako nasa Tina robila…
No a tak mi povedal ze mam brutalny potencial a tak, a ze zaklada tanecny subor, a ze by bol rad keby som sa pridala – ja aj Andres bo nas videl pri tom tangu spolu. Ukazal mi 3 pohyby ktore som po nom v mihu zopakovala a vyvaloval oci. (v skutocnosti si nemyslim ze som AZ TAKA dobra, ale aj tak je to super pocit).
Viem si predstavit ako nasa Mata lapa po dychu ked toto cita, hehe! Ze Matus? :-D

No ale fakt haluz – nikdy by som necakala ze mi moja prax prinesie toto tu – moju davnu passion ktora nikdy nebola naplno rozvijana a mozno skryty talent. Som asi stara na to aby som vsetko mozne tanecne dohnala, ale aj keby to malo trvat kratucko, tak ma to robi neskutocne stastnou. Zato sa smejem ze ako z nejakeho lacneho babskeho filmu – na zaciatku je tanecnik-profesional, vsimne si vcelku talentovanu zaciatocnicku a urobi z nej hviezdu – hihihi! :-D

No som zvedava.

4 comments:

  1. No len s tymi filmami pomaly...vies predsa ako to vacsinou konci medzi tanecnikmi vo filmoch ala Dirty dancing...takze no no no! Pekne radsej s tym gayom ako instruktorom tancuj ;-)

    ReplyDelete
  2. haha, zlaty... :-D

    Neboj, ty koki, Nemka s ktorou povodne tancoval na mna tak ziarli, ze ma k nemu nepusti na viac krokov nez je cha-cha-cha... ;-)

    ReplyDelete
  3. pretty woman zijeeee :-))))
    to povedal ocinko ;-)

    ReplyDelete