Sunday, April 19, 2009

Girls' night out aneb ako sme minuli veeelmi vela penazi! :-D

No, tak vazeni a mili, vcera v noci sme konecne uskutocnili s babami dlhoplanovanu akciu s krycim nazvom "Trainees night out" (v preklade: podme sa strasne gala vyobliekat, vyfintit a minut velmi vela penazi v nejakej fest dobrej restauracii lebo si to zasluzime)



A tak sme aj urobili. Obliekli sme si to najlepsie co tu mame, a vydali sa na stejka ktory nas stal 12 euro (dobre, nie je to STRASNE vela, ale na trainee plat ano), k tomu flasu vina, cheesecakes a kavicka (po ochutnani ktorych nasledovalo 3 krat obligatne: "OH MY GOD!" a dlho dlho ticho lebo to bolo vsetko take dobre ze ani jedna z nas neprehovorila ani slovo).


Cas sme si spestrovali 'nadavanim' na aiesecarov (hlavne VP Finance - ktory nam nedal nacas vyplatu a my nemame ani fuka a babam sa to stalo uz druhy krat, a nemozme zaplatit najom, atd. atd. bezne problemy s ktorymi vas tu nebudem zatazovat).

A potom sme sa fotili na styl "Sex & the City", za cim sme sa rozhodli vydat sa do GAY baru. :-D Take kocky a takto sa rozhodnu. No ale bola to sranda lebo za mnou furt chodili daki gayovia a vraveli ze super vyzeram (bez nejakeho skryteho zameru) a kedze oni maju fakt vycibreny vkus, museli sme ozaj stat za to, haha! :-D







Len som sa kestok nudila potom, ale ta noc stala fakt za to, dnes rano sme ale aj tak po 4-5 hod. spanku vyrazili s Pei na hodinu salsy, ale som zistila ze ma to moc nebavi. Bavia ma proste klasicke tance a tie sutazne ako chacha, rumba, paso doble atd. Aj mam na to viac pohyby nez tento karibik. Ale mohlo to byt aj tym, ze ma v zaludku tazil ten obrovitansky stejk furt a ani alkoholu sme nepopili zase tak malo.
Idem teraz daky obed robit k Pei a pojdeme na bazen na stechu ich domu.

Majte sa. :-*

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. skoro uz klasicky koment - dobre vlasy, Menia!
    posledni tri fotky - porad ten stejny sestrih, tentyz vecer, ale vlasy jsou presto jine .. kua drat, jak.to.delas.???

    ReplyDelete
  3. ahaaaa, tak tu su tie MOJE bodkovane saticky, co som sa ich dohladala..
    ...meeeeeeeeeeeee :-((( som ich cela do mexika..:-S
    ale vyzerala si v nich super

    ReplyDelete
  4. Haha, ty si paradna. Aaaale, mne sa teraz tie moje vlasy dako nepacia. Tusim si ich volako ostriham alebo co. ALebo si dam ofinu ako ty! :-D

    Mata - vsak mamina vie, co si sa jej nespytala - sme konzultovali ked som sa balila, ze ktore slavnostnejsie saty bude najrozumnejsie zobrat. Sa divis z fotiek asi tak ako ja ked som videla Vercu v mojich cinskych na konfere, hehe! :-D

    ReplyDelete
  5. Veruze, sa cudujem ze si si cinske saticky so sebou nezobrala - tie Ti seknu super a su tenucke takze by si pomestila urcite...a Verca by ma v nich nedrazdila na SprinCu ;-)
    Ale paradne vyzeras na tych foteckach, to vidi kazdy chlap a nemusi byt ani gay ;-)
    :-*

    ReplyDelete