Monday, April 13, 2009

Ako som si urobila Velku noc :-)

Ahojte, tak som vam chcela povedat ako som dopadla. Tuna v pondelok nemaju volno na Velku noc, a ja som strasne chcela pocut rodinku, Jancika, atd. lebo vsetci mali byt u nas doma naraz. Mojco s Vercou, Jano, Mata a aj rodicia - no parada.
Rozhodla som sa ze je to pre mna vacsia hodnota nez pravda, a tak som bola odhodlana klamat v robote ze mam hnacku a ze ostanem doma.
Aj tak mi bolo na blitie ked som si predstavila ze sa tam mam vratit. Mam z tej institucie presne rovnake stresy ako ked idem na skusku k Novotnemu, alebo z riaditelky ako ked idem odovzdavat diplomku Buchtovej. Som veru prisla na to koho mi pripomina! :-P
Par ludi vie, ze ani nemozem prechadzat budovou nasej skoly lebo mi je tam proste zle, normalne az fyzicky stres citim (chuda Evca, ta to ma rozsirene na cele Brno, ja nastastie len na okolie ESF :-D), tak toto je to iste... Ale nie o tom som chcela...
"Nastastie" som totiz tu hnacku skutocne dostala, haha, a tak som nesla do roboty. Dala som to oznamit po kolegyni - tej mojej jedinej kamaratke co tam mam - Anne z UK, ktora mi vzapati povedala ze to oznamit nemoze, lebo tam v piatok skoncila! Proste povedala, ze padla posledna kvapka a povedala im ze konci...
Rano mi z prace volali ze nieco je zle s mojimi znamkami - ze to treba opravit, atd. atd. a ze MUSIM prist - cela moja nalada bola fuc. Uplne mi bolo do placu lebo po tom, kolko casu a energie som stravila na ich zadavani do systemu, si ani len neviem PREDSTAVIT co tam moze byt zle... :'( Uplne sa tam bojim ist - idem o par hodin, lebo uz mi je dobre... Iba pocut ten hlas v telefone a je mi spatne!

Ale rozhodla som sa neskazit si naladu a cele doobedie venovat kecaniu na skype s rodinkou - ani neviem kedy som naposledy citila take stastie - mat pred sebou Janov a Mojcov ksicht ktori sedia v mojej detskej izbe a snazia sa ma virtualne vysibat :-D je nieco nezopakovatelne a preto som si pekne porobila snapshots z kamery, ktore jednoducho musim s vami pozdielat! Ani neviem kedy som sa naposledy tak nasmiala - no strasne vtipni ste boli, chalani! :-D
Najlepsie boli basnicky - vinsovacky, z ktorych si pamatam len Mojcovu kreativnu vlastnu tvorbu (ako inac) a rehot ostatnych ked svoju recitoval Jano!
Do toho nasa vtipna Mata a Verca, ktora ich tam sla pohlusit nech uz sklapnu lebo ked su ti dvaja spolu, tak je AMEN! :-D
No tu su nejake fotky, nech viete o co ma obohatili! :-)



Tuto mi zase hrali divadielko s hrackami z kinderka co si "vysluzili":


Potom si to odniesol krtko:


Tu je, ako vravim, Verca, ktora sa ich snazila uzemnit :-D


No a nakoniec ked odchadzali, tak mi prisli vsetci zakyvat do kamery, a to fakt stoji za to - TOTO JE MOJA RODINA! :-D


Tu uz som, ako si ti co ma poznate viete urcite predstavit, zacala samozrejme rumadzgat (kokso, ja cim som starsia, tym som viac ako starka - uz ma tusim VSETKO dojme!) bo vas tak vsetkych zboznujem az to nevydrzim, a tak slzim ako taka krava! Ale no a co! Kaslem na to!

No comments:

Post a Comment